Blogia

pescaoblog

La tElEbAsUrA:

Hoy en día nos contaminan los horarios televisivos con los denominados programas basura, colmo gran hermano, salsa rosa, ¿DEC?(donde estás corazón),T.N.T, esta cocina es un infierno, y una larga lista que les siguen.
 
Estos programas tan sólo se limitan a relatarnos la vida, problemas, discusiones, divorcios, hijos inesperados, cómo conviven un grupo de personas que no se conocen de nada en una casa aislados de todo el mundo, todo esto para ganar dinero de concursos, exclusivas, indemnizaciones causadas por falsas exclusivas etc. Lo peor e todo es que se retransmiten algunos de ellos en horario infantil y los niños oyen las sandeces y barbaridades que se dicen en estos programas que lo único que hacen en las pantalla es molestar y estorbar a las personas que quieren ver algo mejor en la caja tonta.
 
www.estacocina.telecinco.es 
www.gh.telecinco.es
www.tnt.telecinco.es
www.salsarosa.telecinco.es
www.perso.wanadoo.es/angel.saez/pagina_nueva_174.htm

El DiA De lA MuJeR.

El DiA De lA MuJeR.

Una de las cosas de las cuales más me avergüenzo del ser humano, que son muchas, es el maltrato que generamos a las mujeres, tanto físico como psicológico. Digo que generamos por que en la mayoría  de casos, por no decir todos, somos los hombres quienes agredimos a las mujeres.
Hoy, 8-3-2006, día internacional de la mujer se recuerda el bochorno que provoca este tipo de agresiones y que hay que recordar un día del año para este tipo de casos. La violencia a las mujeres, un nombre que con solo escucharlo te estremece, es un caso que se da en toda españa, ninguna comunidad se libra, en todas hay un marido, amante, pareja sentimental o “amigos” que maltrata, o ha maltratado a una o más mujeres y las ha dejado a la altura del mismo betún a base de palizas e insultos. No tan solo los que lo pasan mal son las mujeres, sino también los hijos de la pareja, si se da el caso que tienen, que ve como menosprecian y pegan a sus madres. También los familiares y amigos que ven como su ser querido lo esta pasando mal, y esa persona les afirma que “el” no sabe  lo que hace y que le quiere, que ha perdido la cabeza y se le ha ido la mano, pero que le perdone, que no volverá a pasar. Y al cabo de un mes le vuelve a pegar, así hasta que la pobre mujer muere a manos de un desgraciado que no le supo querer

AlGuNa CsA SbRe Mi...

 

 

Buenu, ia k la vagancia no m permet dedica 5 min dl meu tmps pr personalitzar l compte dl MSN dedikre 5 min d la class de credit pr dir-vos algna ksa d mi.

 

Mes k una altre ksa...soc un noi vagu...k dedica el temps d la vida fins ara a la posicio oritzontal sbre l llit, la de 90º al sofa i la dels 150º a la butaca k li vag okupa a meva mare.

 

Les mves aficions sn...prdre l tmps, segui perdnt l temps, passeja un bon dia d sol, bnyarme a la pscina am ls companys, fe waterpolo, fe trapelleries a class, ls noies, axo siIiI...km s diuUu!?Ah!...la posicio oritzontal, i kuan s pot, lurdinado(+ k una altre ksa l MSN)

 

Soc un noi murenillu, ulls verds i mrrons, cbell mig llarg i ngre, musculat i wpu(...jajajajajajajajajajaXD axo s lu k io pnsu) destatura mitja(ni ptit ni gran) de prsonalitat trankila i metabolism tmbe...vago...i a lhora de fe treball involuntari soc rondinaire...simpatic...ncara k mlt poca gent em kneix axi.

De gustus msicals diuen k soc rarillu...magrada l punk i l rokc...(io krec k tampk s re d laltre mon...)

 

El rAcIsMo eN El FúTbOl

El rAcIsMo eN El FúTbOl

Recientemente los insultos dirigidos a jugadores de color o procedencia africana han salido otra vez a la luz.
El pasado sábado en el partido Zaragoza-Barcelona en el término de la segunda parte , los insultos dirigidos al excelente jugador Samuel Eto’o, estuvieron a punto de hacer que el jugador camerunés abandonara el terreno de juego a causa de los insultos dirigidos a su nacionalidad y color de piel. Tal era la magnitud de los insultos que el jugador no soportó más las faltas de respeto y amenazó con marchar del partido y no jugar más. El colegiado del partido y el entrenador del Barcelona consiguieron que el jugador olvidara los insultos y acabara de jugar el encuentro.
Esta no es la primera vez que este jugador se siente insultado, y es más, ha sido insultado últimamente por esta vergonzosa afición. También otro jugador camerunés, jugador del RCD Espanyol, Carlos Cameni ha sido insultado y avergonzado por estas deficientes aficiones  que en vez de fijarse en como juegan los jugadores critican su procedencia o religión.
Grandes sanciones o expulsiones les tendrían que adjudicar a estos energúmenos que se dedican a fastidiar un buen partido.

¿GlOrIoSoS BaRcEloNiStAs?

Ayer el F.C.Barcelona ganó al Chelsea por el resultado de 1-2, en un Stamford Bridge embarrado y descuidado.

 

El mencionado duelo de los mejores equipos del momento de Europa fue un partido que en realidad hubiera ganado el conjunto barcelonista por la mínima. Dos de los tres goles marcados fueron en propia puerta por Thiago Motta y Terry.

 

La unica estrella que brilló en el campo fue la joven promesa Lionel Messi, en un partido que brillo mas que Ronaldinho y Samuel Eto’o, que marcó el único gol que no fue en propia meta.

 

Solo queda que el Barcelona no repita como el año pasado, que fue eliminado por el conjunto de Jose Mourinho, aunque los culés también ganara uno de los dos encuentros, y fueron eliminados en una tensa eliminatoria en la que los dos entrenadores se criticaron y se insultaron.

 

Esperemos que el conjunto azulgrana no falle en el asegundo encuentro y esperamos que sea mas emocionante que el pasado.

 

CrItIcA a: EsTa cOcInA Es Un InFIeRNo.

Hará  dos semanas en tele 5 se estrenó un programa de “late night” relacionado con la cocina.
El programa, llamado esta cocina es un infierno se inicia el jueves a las 10:00 de la noche i termina a las 12:00.Presentado por dos grandes restauradores como Sergi Arola y Mario Sandoval es una especie de Gran Hermano VIP y un nuevo programa de la reciente cadena cuatro llamado oído cocina.
En esta serie, el grupo de famos@s convive en una casa. Divididos en dos grupos, el blanco dirigido por Mario Sandoval, y el negro, dirigido por Sergi Arola viven en la casa internados y tienen que pasar una serie de pruebas y requisitos para no ser expulsados. Cada jueves los concursantes se miden para no ser nominados y expulsados del programa.
Este programa, para mucha gente que aspiraba a mucho con verlo, ha sido la gran decepción al ver que es lo mismo que el patético gran hermano VIP, hotel GLAM, y otros programas relacionados con el mismo género.

La GrIp AvIaR!?

La GrIp AvIaR!?

Arriba a Europa la famosa grip aviar, aquesta enfermedat procedent d’Àsia, ha arribat fins aquí amb l’ajut dels ocells migratoris.Tanta por i desconcert per que el virus denominat H5N1,que ara per ara només afecta als ocells, pot arribar a mutar i afectar als humans.L’enfermedat que s’està comparant amb la famosa “grip Espanyola”causa terror per temor a que tingui els mateixos efectes.

 

Un científic anglès va demanar una ordre per poder exhumar els cadàvers d’un poble que el 90% dels habitants va morir de grip Espanyola, per poder comparar el bacteri anterior amb les recents mutacions del virus aviar per poder trobar el possible antídot per prevenir i immunitzar a la gent del temible virus.

 

A Alemanya recentment s’han trobat cadàvers d’aus a l'isla de Rügen, avui mateix el ministre d’agricultura ha confirmat que la causa de les morts ha sigut el virus.

 

 

 

La vIoLèNcIa a lEs aUlEs:

La violència a les aules es una situació que s’ha extés per tot el món i afecta a tothom de manera directa, o indirecta.

 

La causa principal és la mala educació que s’imparteix entre els joves de classe social baixa. La inseguretat i la por també recolzen la violència.

 

Tot això per que en determinats casos l’acosador es sent acosat i per això agredeix a les persones per demostrar la seva autoritat, i, imposar respecte entre els joves del seu voltant.

 

Això ho fan per buscar el seu moment de glòria, i ho busquen pegant a la gent per demostrar que ells son ”millors” que la resta a qui agredeix.

 

També incideix en tot aquest tema de les agressions que la “colla d’amics” de l’agressor facin el determinat “corrillo” a l’hora de estomacar a l’agredit.

 

La cArA De MaHoMa uN CoNfLiCtO.

La cArA De MaHoMa uN CoNfLiCtO.

Lo que al principio solo parecía un conflicto temporal, se ha transformado en algo mas que eso.
El boicot y el ataque a las embajadas danesas en los países de religión musulmana son mas que constantes. Las amenazas a los países europeos que han publicado las imágenes son diarias por parte de todos los musulmanes, estos ataques no hacen rectificar a los daneses publicadores de las pintorescas caricaturas, que ya se han visto en toda Europa.
La guerra que origina no es mas que la libertad de expresión europea contra la religión radical musulmana.
Los europeos se niegan a pedir disculpas por las imágenes, la libertad de expresión que niegan los musulmanes hace que cada día  haya mas tensión entre las dos culturas. Y los musulmanes amenazan a Europa con una guerra que ha provocado un simple caricatura.
Sinceramente esta guerra la crea la represión ejercida.

El tAbAcO CiErRa eStAnCoS.

El tAbAcO CiErRa eStAnCoS.

El tabaco, la mayor fuente de ganancias de los estancos, obliga a cerrarlos a causa de la reivindicación de los bajos precios de la cajetilla de cigarros.

 

Las grandes tabacaleras con tal de que los jóvenes de hoi fumen vajan los precios de la caja de pitillos para que fumen más y consuman menos dinero.

 

CaRiCaTuRiZaR A MaHoMa, Un pEcAt O UnA BuRlA?

CaRiCaTuRiZaR A MaHoMa, Un pEcAt O UnA BuRlA?

La caricatura realitzada a Mahoma fa un temps, irrita els radicals musulmans, ja que diuen que la seva religió no permet interpretar la cara del profeta, després de veure el seu profeta amb la cara dibuixada per els Noruecs i els Danesos.
Aquesta situació reflecteix la llibertat d’expressió que neguen els radicals musulmans als occidentals.Ja que prohibeixen a tot el mon, que pertanyi o no a la religió musulmana o no, dibuixar la cara de Mahoma.
Pot que part de raó tinguin ja que consideren sagrat a aquest personatge, però també per que les caricatures de Mahoma son burlesques per als musulmans.
A part d’això també crea conflictes de boicots continus als productes danesos i noruecs .
Tampoc es per tant aquesta reacció d’amenaçar de mort als creadors, ja que pocs occidentals són musulmans.

El PoLèMiC rAlLi LiSbOa- DaKaR.

El PoLèMiC rAlLi LiSbOa- DaKaR.

Cada any es celebra un ralli que començar des d’una localitat europea, fins a la ciutat de Dakar a l’Àfrica. El ralli va comença el dia 1 de gener a Lisboa i va finalitzar el dia 15 de gener al Dakar.
El vigent guanyador de la categoria de motos és Marc Coma, i de la categoria d’automòbils Luc Alphand. L’any passat va guanyar a la categoria de motocicletes Nany Roma, el primer català en guanyar el Dakar, que ara està a la categoria d’automòbils. Un altre espanyol molt mencionat al Dakar en cotxes va ser Carlos Sainz, que va començar molt bé la prova, però, desafortunadament va quedar onzè.
Personalment a mi aquest esdeveniment no m’importa gaire, perquè només malmeten el medi ambient del desert, embruten els paisatges amb motors avariats i altres tipus de brosses, causen morts, com aquest any que han sigut tres, i obliguen a pobles pobres a fer passar el ralli per les localitats per guanyar una mica de diners.

2 MuErToS Y 22 hErIdOs eN uNa eXpLosIÓn eN SaNtA CoLoMa.

2 MuErToS Y 22 hErIdOs eN uNa eXpLosIÓn eN SaNtA CoLoMa.

El hecho ocurrido esta mañana a las 6:00, ha sido en la localidad de Santa Coloma de Gramanet. La explosión de gas ocurrida se ha llevado la vida de un operario de 28 años y una mujer de 26 que fue encontrada 10 horas después de la explisión. La causa fue una reparacion de la fuga de gas que terminó en tragedia.

 

RePeRcUsSiOnS De La NoVa lLeI AnTi-TaBaC

RePeRcUsSiOnS De La NoVa lLeI AnTi-TaBaC

Queda aprovada una llei a tota espanya pel govern que prohibeix als fumadors practicar el seu vici a determinats llocs. Aquesta llei, denominada anti-tabac, es va posar en curs al dia 1 de gener de l’any vigent, després de ser aprovada pel congrés i el govern de l’estat Espanyol. Aquesta llei és aprovada a causa que les persones no fumadores es queixessin del fum que produeix un cigar, i les molèsties i malalties que els produïa el fum del tabac.

 

La totalitat dels fumadors es queixa de la llei per que diuen que és massa estricta i prohibitiva, i que les multes que s’imposen per desobeir la llei són massa costoses. La majoria d fumadors es queixa de que en el treball no poden fumar i tenen que sortit fora del ofici per poder fumar un cigar i passen fred, però els no fumadors es queixen de que els fumadors perden el temps quan surten a fumar. Algunes empreses ha habilitat un sistema per comptar el tems que surten fora i descomptar el temps del sou.

 

Avantatges fumar no en té cap, a part del vici insà que provoca, però de inconvenients en té molts, com la dependència, la divisió social familiar que provoca en alguns casos, les discussions causades pel fum del cigar, les malalties que provoca, ja que fumar es una malaltia, en deriva més, com càncer, bronquitis, asma, dificultat respiratòria, dependència etc etc.

 

Es diu que ara els fumadors deixaran de banda el vici a raó que els queda molt prohibitiva i cara la opció de fumar. Però d’altres que faran tot el contrari per demostrar que la llei es molt dura.

 

La llei prohibeix fumar al lloc de treball, espais públics, locals no autoritzats, espais menors de 100 m2. Als bars menors de 100 m2 tenen que habilitar el bar per fumadors, o fer el bar de no fumadors, els majors, tenen que habilitar espais per fumadors i no fumadors.

 

El CoNsUmIsMe NaDaLeNc eNs aTaCa.

El Nadal que és una festa per estar amb la família, amb la gent que t'estimes i fer festes i sopars familiars.Fa uns anys que s'ha transformat en la festa del consumisme.

La gent ara no recorda que el Nadal va ser quan va néixer el nen Jesús, recorda que Nadal és un temps per pagar, demanar préstecs, fer regals caríssims, i sopars tan suculents i cars que no pot vindre tota la família per el gast que soposa.

La gent ja no recorda que amb un petit detall amb la gent a Nadal tothom està feliç, no, la gent ara vol fer regals cars per que la resta de gent s'en recordi que te que fer regals cars per que aquesta persona també ho va fer.

Que una persona et va oferir un sopar car per que l'an que vé tinguis que pagar-li tu també un sopar car i suculent.

Generalment ara a nadal es pensa que quant més dienrs es tingui que pagar més consideració tindran amb tu.